h

Opdracht

De oude website was gebouwd door een familielid en gaf gaf geen conversie. Doel was een nieuwe website met een frisse uitstraling waarop de bezoeker een duidelijk overzicht krijgt van het aanbod van diensten. Website moest zo ingericht zijn dat de bezoeker klant wordt.

Aanpak

Door de duidelijke inrichting van de website, waarbij het aantal diensten is uitgefilterd naar drie, kan de bezoeker direct kiezen voor de dienst die van toepassing is. Door de bezoeker op meerdere plekken de mogelijkheid te geven om contact op te nemen is het aantal aanvragen toegenomen.

v

Reactie klant

“Webbureau de Overkant heeft mij geweldig geholpen met een hele nieuwe website. De eerste website die ik had was geschikt als blog. Mooie frisse kleuren, een duidelijk en overzichtelijke homepage en op iedere pagina een contactformulier of mogelijkheid voor de klant om teruggebeld te worden. Meteen in de eerste 2 weken al mensen die hier gebruik van hebben gemaakt.

Webbureau de Overkant¬†heeft (na wat kleine aanpassingen) de website helemaal gemaakt zoals ik hem wou hebben. Zeker een aanrader!”